۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۲۱

هفته بیست و دوم لیگ بسکتبال؛

صعود همیاری به پلی‌آف با شکست افرا خلیج فارس

صعود همیاری به پلی‌آف با شکست افرا خلیج فارس

تیم بسکتبال افرا خلیج فارس در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور مغلوب دانشگاه آزاد شد. با رقم خوردن این نتیجه این تهرانی هیچ شانسی برای صعود به مرحله پلی آف نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای  هفته بیست و دوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دربی دوتیم تهرانی افرا خلیج فارس ودانشگاه آزاد در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد  که طی آن شاگردان مهران شاهین طبع موفق شدند حریف خود را با نتیجه 77 بر 73 شکست دهند.

دانشگاه آزاد با کسب این پیروزی فقط جایگاهش را در رده سوم جدول رده‌بندی تثبیت کرد در حالیکه بازیکنان افرا خلیج فارس با شکستی که متحمل شدند و با توجه به پیروزی تیم‌هایی مانند صنایع پتروشیمی و همیاری اندک امید خود را برای صعود به پلی‌آف از دست دادند.

در صورتیکه افرا خلیج فارس از این بازی برنده خارج می‌شد، می‌توانست امیدوار باشدبه پیروزی در دیدار معوقه خود و همچنین شکست همیاری زنجان در دیدار معوقه پنجشنبه آینده تا معدل امتیاز تیم صعود کننده میان آنها را مشخص کند اما با رقم خوردن این نتیجه افرا خلیج فارس دیگر هیچ شانسی برای صعود ندارد حتی در صورت پیروزی در دیدار پنجشنبه آینده.

نتیجه دیدار دربی تهران هرچقدر برای افرا خلیج فارس بد بود، برای تیم همیاری زنجان خوب بود. چون این تیم که امروز پیروزی امیدوارانه‌ای را برابر شهرداری گرگان کسب کرده بود حالا خیالش راحت است که حتی در صورت باخت در دیدار معوقه می‌تواند به پلی‌آف صعود کند.

کد خبر 2233926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha